Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS naar de creatieve directie

Het bureaub van Jan-Willem Brüggenwirth gaat alle conversiegerichte communicatieactiviteiten van de bank verzorgen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De creatieve directie (dcd) gaat per direct aan de slag voor SNS. De bank was al enige tijd op zoek naar een bureau voor effectieve conversiegerichte communicatie, passend bij het merk. Na een proefopdracht koos SNS voor het bureau. 

Jan-Willem Brüggenwirth, partner bij dcd: “SNS is een sterk merk met een heldere visie en een gezonde ambitie. Als bureau met bewijsdrang is dit de uitgelezen kans om het effect van conversiegerichte communicatie te laten zien. En dat is precies wat we gaan doen.'

SNS koos eerder dit jaar voor Alfred als creatieve bureau.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in