Overslaan en naar de inhoud gaan

Fuse Communication neemt afscheid van fashion PR

Fashion PR wordt ondergebracht bij Coebergh.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Fuse Communication neemt afscheid van het portfolio in fashion PR. De reden hiervoor is de toenemende segmentatie binnen het marketinglandschap, waardoor is gekozen om een scherpe focus aan te brengen op de dienstverlening van het bureau.

related partner content for mobile comes here

‘De ontwikkeling van onze organisatie vraagt om een ander businessmodel, waar een showroom met alles wat daarbij komt kijken minder op zijn plaats is’, zegt Ritchie Kremer, oprichter en eigenaar van Fuse. Fashion PR wordt overgedragen aan Coebergh Communicatie & PR.

‘Onze zakelijke relaties zijn verzekerd van een uitstekende voortzetting van de dienstverlening. En dat geeft een goed gevoel. Zeker ook omdat de medewerkers die bij Fuse op dit klantportfolio zaten eveneens naar Coebergh overgaan.’

Gervaise Coebergh, founding partner van Coebergh, zegt dat de gesprekken met Fuse prettig en constructief verliepen. ‘Met deze transactie halen we niet alleen nieuwe klanten, maar ook nieuwe collega’s in huis. Zo kan Fuse zich goed voorbereiden op een nieuwe fase van de organisatie en hebben wij nog meer power in huis om met Coebergh onze eigen ‘next steps’ te realiseren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in