Overslaan en naar de inhoud gaan

FBTO ontdekt dat mensen anders zijn dan gedacht

Indie maakt een nieuwe FBTO-campagne waarin de verzekeraar letterlijk aan klanten meldt: 'Zeg jij het maar.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ondanks alle beschikbare bronnen van data kent een verzekeraar zijn klanten niet zo goed als zijzelf. Daarom biedt FBTO mensen de mogelijkheid om zelf hun ideale verzekering samen te stellen.

related partner content for mobile comes here

Indie heeft dit tot leven gebracht in de nieuwe campagne. In een serie van verschillende tv-commercials van ieder 20 seconden wordt aangetoond dat mensen soms anders blijken te zijn dan je op het eerste oog had verwacht. En dat keuzes het beste door klanten zelf gemaakt kunnen worden.

'Dus zeg jij het maar', zegt FBTO letterlijk; 'wil je een woon-, reis-, auto- of zorgverzekering met een specifieke aanvullende module? Of juist niet? Jij kiest.'

De nieuwe campagne is vanaf 1 november te zien op tv en online. In de week daarop ook te horen op radio.

 

 

Oma

Opa Henk

Riskmanager

Supermarkt

 

 

 

Wereldreiziger

Credits
Creative agency: INDIE Amsterdam
FBTO: Taco van den Elskamp, Henny Atsma, Henderika Friso 
Production company: Halal 
Director:  Johan Kramer
Producer: Judith Engels
D.O.P.: Ton Peters
Editor: Kevin Whelan
Muziek/geluid: Audentity, Guido Maat
Grading: MPC
Online/logo animatie: Darlings Postproduction
Local production: Soulkitchen/Portugal

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in