Overslaan en naar de inhoud gaan

Search & Co neemt afstand van Ram&Co

Search & Co heeft een persmailing verstuurd waarin het werving- en selectiebureau expliciet afstand neemt van failliete Ram&Co.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De bedrijven staan volledig los van elkaar. Het faillissement van Ram&Co heeft dan ook geen enkel gevolg voor (onderdelen van) de Search & Co Groep’ aldus het persbericht. De commotie rondom het over de kop gaan van Ram&Co maakte het blijkbaar nodig voor Search & Co om de situatie nog even duidelijk uiteen te zetten.

related partner content for mobile comes here

Ram&Co was een branchegenoot en concurreerde met twee dochterbedrijven van Search & Co Groep: Communicatie & Co en Marketing & Co. Beide bedrijven opereren weliswaar op een lager omzetniveau dan vorig jaar, maar zijn winstgevend luidt de tekst.
‘We hebben op tijd maatregelen genomen om de kosten in lijn te brengen met de lagere inkomsten in 2009’, aldus directeur Van Uden. ‘Search & Co Groep verwacht 2009 met een kleine winst af te sluiten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in