Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi en CBS in bewegende printadvertentie

Lezers van Entertainment Weekly krijgen in het nummer van 18 september een pratende advertentie te zien. Aan de print-innovatie hebben CBS…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De advertentie is afgedrukt op speciaal ' videopapier'. Als de lezer de betreffende pagina opent, zal in een klein schermpje een filmpje opstarten. Acteurs van de verschillende televisieseries leggen vervolgens uit hoe de player werkt. Daarna kan de lezer kiezen uit verschillende montages van nieuwe afleveringen van series als How I Met Your Mother en Two and a Half Men.

related partner content for mobile comes here

De speciale edities worden verstuurd naar abonnees in Los Angeles en New York. PepsiCo en CBS hebben de handen ineengeslagen ter promotie van zowel Pepsi Max van de frisdrankmaker als de herfstprogrammering van de maandagavond-comedies op de Amerikaanse zender onder de titel 'Monday to the Max'. OMD (Omnicom), het mediabureau van beide adverteerders, heeft geholpen de joint promotie tot stand te laten komen. 'Tegenwoordig moet je als entertainment marketeer iets anders doen dan het traditionele rtv en print, om te zorgen dat je onder de aandacht komt' zegt George Schweitzer, marketingdirecteur CBS, in Adage.
Bron: Adge

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in