Scoupy mikt op samenwerking met derden
Scoupy, de Nederlandse marktleider in mobile couponing, stelt haar techniek beschikbaar als “App-in-de-App” oplossing voor derde partijen
Bedrijven kunnen de techniek gebruiken als 'exclusief kanaal' voor loyalty, sales- en kortingsacties, voor aan Scoupy gelieerde merken. Deze innovatie past in de nieuwe strategie van Scoupy, waarin groei door samenwerking met derden centraal staat. Een eigen App bouwen, in de markt zetten, content vergaren en beheren is hiermee overbodig geworden.Onderdelen van PostNL en Sanoma, de beide investeerders in Scoupy, zullen als eerste gebruik maken van deze tool.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNa een eenmalige logincode kunnen consumenten binnen de Scoupy-App toegang krijgen tot exclusieve acties in een eigen branded omgeving. 'Consumenten zitten niet te wachten op 200 Apps van 200 merken. Liever hebben ze een aggregator van relevante informatie bij de hand. Scoupy wil die plek zijn als het gaat om couponing en korting”, zegt Valentijn Bras, oprichter en algemeen directeur van Scoupy.
Scoupy bestaat nu twee jaar en telt inmiddels een half miljoen gebruikers, waarvan 80% dit jaar is aangehaakt. Voor de rest van het jaar wil het bedrijf zich inzetten om bestaande gebruikers te activeren en Scoupy vaker te gebruiken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid