Overslaan en naar de inhoud gaan

Scoupy mikt op samenwerking met derden

Scoupy, de Nederlandse marktleider in mobile couponing, stelt haar techniek beschikbaar als “App-in-de-App” oplossing voor derde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, de Nederlandse marktleider in mobile couponing, stelt haar techniek beschikbaar als “App-in-de-App” oplossing voor derde partijen

related partner content for mobile comes here

Bedrijven kunnen de techniek gebruiken als 'exclusief kanaal' voor loyalty, sales- en kortingsacties, voor aan Scoupy gelieerde merken. Deze innovatie past in de nieuwe strategie van Scoupy, waarin groei door samenwerking met derden centraal staat. Een eigen App bouwen, in de markt zetten, content vergaren en beheren is hiermee overbodig geworden.Onderdelen van PostNL en Sanoma, de beide investeerders in Scoupy, zullen als eerste gebruik maken van deze tool.

Na een eenmalige logincode kunnen consumenten binnen de Scoupy-App toegang krijgen tot exclusieve acties in een eigen branded omgeving. 'Consumenten zitten niet te wachten op 200 Apps van 200 merken. Liever hebben ze een aggregator van relevante informatie bij de hand. Scoupy wil die plek zijn als het gaat om couponing en korting”, zegt Valentijn Bras, oprichter en algemeen directeur van Scoupy.

Scoupy bestaat nu twee jaar en telt inmiddels een half miljoen gebruikers, waarvan 80% dit jaar is aangehaakt. Voor de rest van het jaar wil het bedrijf zich inzetten om bestaande gebruikers te activeren en Scoupy vaker te gebruiken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in