Overslaan en naar de inhoud gaan

ComScore publiceert cijfers over mobiel gebruik en gedrag

Onderzoeksbureau comScore heeft cijfers gepubliceerd over het mobiel gebruik en gedrag van consumenten in de VS, Japan en Europa. Voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het SMS gebruik in Europa is een stuk hoger dan de VS en Japan, terwijl het gebruik van email op de mobiel weer een stuk lager is. Verder is mobiel muziek luisteren, gamen en video's een veelvoorkomender activiteit voor Europeanen dan Japanners en Amerikanen.

related partner content for mobile comes here

Mark Donovan (VP of Mobile): "Mobile media usage continues to accelerate across the globe, driven by advancing technologies and the growing number of content options available to consumers. As we look across markets, dramatic differences in mobile media consumption, brand adoption and user behavior become evident. These differences are even more pronounced than they are for PC-based Internet usage due to the complex nature of mobile – including various device capabilities, operating systems and methods of accessing content. For brands seeking to establish a multi-market presence, understanding usage dynamics across geographies is essential to implementing a successful global mobile marketing strategy."

Mobiel gedrag in Japan, VS en Europa

Mobile Media gebruik in Japan, VS en Europa (op leeftijd en geslacht)

De belangrijkste mobiele Social, Chat en Blog merken in Japan, VS en Europa
Bron: Comscore (onderzoek juni 2013)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in