Twitteraars meest actief rond muziekprogramma's


Twitter_TV_jaaroverzicht_2013.jpg
Goede tweede zijn grote sportevenementen, zoals de KNVB Bekerfinale, Champions League en de WK Dartfinale.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het afgelopen TV-seizoen werden in totaal 17,4 miljoen tv-gerelateerde tweets verstuurd, zo heeft Remotely becijferd. Mannen zijn daarbij net iets actiever dan vrouwen. Zij zijn goed voor 52% van de tweets. Met 2,4 miljoen tweets waren TV-kijkers in de decembermaand het meest actief.
De finale van het Eurovisie Songfestival was in mei de absolute nummer 1, met 151.991 tweets. Op plek twee staat de finale van The Voice of Holland met 107.841 tweets en op de derde plek Serious Request met 87.796 tweets.
Goede Tijden, Slechte Tijden is veruit het meest spraakmakende programma: 13% van alle tv-tweets gaan over GTST.
Met 62 tweets per seconde was de KNVB Bekerfinale PSV-AZ de uitzending met het hoogste aantal tweets in één minuut.
Live TV-Twitter statistieken zijn vanaf vandaag via www.Remotely.tv te volgen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid