Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitteraars meest actief rond muziekprogramma's

De finales van muziekprogramma’s waren in het seizoen 2012-2013 de meest getwitterde programma’s, zo blijkt uit de infographic van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

related partner content for mobile comes here

Goede tweede zijn grote sportevenementen, zoals de KNVB Bekerfinale, Champions League en de WK Dartfinale.

In het afgelopen TV-seizoen werden in totaal 17,4 miljoen tv-gerelateerde tweets verstuurd, zo heeft Remotely becijferd. Mannen zijn daarbij net iets actiever dan vrouwen. Zij zijn goed voor 52% van de tweets. Met 2,4 miljoen tweets waren TV-kijkers in de decembermaand het meest actief.

De finale van het Eurovisie Songfestival was in mei de absolute nummer 1, met 151.991 tweets. Op plek twee staat de finale van The Voice of Holland met 107.841 tweets en op de derde plek Serious Request met 87.796 tweets.
Goede Tijden, Slechte Tijden is veruit het meest spraakmakende programma: 13% van alle tv-tweets gaan over GTST.

Met 62 tweets per seconde was de KNVB Bekerfinale PSV-AZ de uitzending met het hoogste aantal tweets in één minuut.

Live TV-Twitter statistieken zijn vanaf vandaag via te volgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in