Schuitema wint marktaandeel
De supermarktorganisatie Schuitema heeft in het 2e kwartaal marktaandeel weten te winnen. De inkomsten van de C1000-winkels klommen met 1,2…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Schuitema zelf, dus zonder de omzet van de franchisers, zag de omzet met 0,7 procent stijgen tot 735 miljoen. De Ahold-dochter wist naar eigen zeggen zijn marktaandeel te vergroten naar 15 procent. Dat is 0,1 procentpunt meer dan in dezelfde periode een jaar eerder.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de eerste zes maanden van dit jaar is de omzet van C1000 uitgekomen op ruim 2 miljard euro, een stijging met 0,7 procent ten opzichte van het eerste halfjaar van 2004. Voor Schuitema zelf bedroeg de omzetgroei 0,3 procent tot 1,68 miljard (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid