Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert ten Brink duikt op in Lidl-kerstcommercial

De supermarktketen sluit feestdagencampagne af met ‘All You Need Is Love’-commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd ontwikkeld door .

related partner content for mobile comes here

Eerder dit jaar begon Lidl zijn feestdagencampagne met een Facebook-oproep. Lidl-fans konden zich aanmelden voor opnames om het assortiment Delicieux-gerechten te komen proeven. In totaal hebben 700 fans zich aangemeld, met twee &;Feestelijk Genieten&;-commercials als resultaat.

Daarnaast mochten fans de wens uitspreken wie ze deze kerstdagen graag bij elkaar wilde brengen. Om de campagne op gepaste wijze af te sluiten, werd de mooiste inzending in de laatste commercial verrast met een bezoek van All You Need Is Love-presentator Robert Ten Brink

‘Kerst is het moment om samen te zijn en te genieten van elkaars gezelschap’, stelt Christine Braun, woordvoerder bij Lidl. ‘Dat kom in de eerste twee commercials naar voren, maar in de derde commercial zijn we nog een stap verder gegaan’.

Naast de drie tv-commercials bestaat de feestdagencampagne uit proefsessies in de winkels, radio-spots, instore-uitingen, abri’s, folders, online ads en een non-spot samenwerking met RTL voo de ‘All You Need is Love’-kerstspecial.

De laatste feestdagenspot van Lidl is vanaf vandaag online en op televisie te zien.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: ETCETERA
Verantwoordelijk vanuit Lidl: Erik Hogenboom, Jorieke de Vries, Anniek Evers
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Strategie: Paul van Kuilenburg
Account: Irene Harte
RTV: Marieke Prette
Regisseur: Erik Lieshout
Productie: Lenny Venema
DOP: Gabor Deak
Geluid: TopFormat
Offline editor: MRTN!
Online & Grading: Reinier @ stereomatrix en The Ambassadors
Magazine en instore: Studio DIN
Productie &;Behind the scenes’: Edwin Stevens
Non-spot: Endemol / RTL
Media: Zigt

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in