Parship naar M2Media
Het mediabureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De datingsite richt zich op singles die serieus op zoek zijn naar een partner voor een langdurige relatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Femke van der Hoeven, countrymanager bij Parship: 'Wij zochten een bureau met korte lijnen, flexibiliteit en persoonlijke aandacht. M2Media begrijpt onze wensen, heeft een sterke visie en denkt proactief mee over hoe deze wensen waargemaakt kunnen worden.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNico Hilhorst, oprichter en algemeen directeur van M2Media: 'Het pragmatisme aan beide kanten is heel sterk ontwikkeld en er ontstond veel energie tijdens de gesprekken. Dat maakt het samenwerken zo leuk, maar ook efficiënt en effectief.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid