Honda kiest in Europa voor nieuw mediabureaunetwerk
Starcom (SMG) verliest het account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het automerk heeft na een review gekozen voor Dentsu Aegis Network. Honda had zowel Starcom – dat ook in Nederland het mediabureau is – als Dentsu Aegis Network uitgenodigd voor gesprekken.
Starcom verliest daarmee na dertien jaar het account, dat nu zo’n 60 miljoen euro telt.
Het mediabudget in Europa is over de loop der jaren veel minder geworden. Honda gaf vijf jaar geleden nog bijna twee keer zoveel uit.
Dentsu Aegis heeft ook het account in de APAC-regio in handen.
Eerder dit jaar vertrok Honda’s Europese marketingdirector Martin Moll naar Nissan.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid