Overslaan en naar de inhoud gaan

Bax-Shop na uitgebreide oriëntatie naar SuperRebel

De online retailer is een brandingproject begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Linda van de Wiel, brand manager: &;De mentaliteit van het merk past perfect bij de mentaliteit van ons bureau. Bij de eerste kennismaking in Goes voelden we ons direct helemaal thuis. Wij zijn er trots op de we Bax-shop mogen helpen met de volgende fase van het succesvolle merk en bedrijf. Er ligt een grote uitdaging en dat klinkt voor ons al muziek in de oren.&;

related partner content for mobile comes here

Linda Blommaert van Bax-shop.nl: &;Bax-Shop groeit ontzettend hard. In 2012 scoorde het bedrijf al een omzet van 30 miljoen en klom het bedrijf jaarlijks met meer dan 20 miljoen. Uiteindelijk komt ze eind dit jaar uit ongeveer 100 miljoen. Bax-shop is gestart met DJ, studio en stage artikelen en voegde in 2012 muziekinstrumenten toe aan het assortiment. Daarna breidde het bedrijf uit naar Frankrijk (2013), Duitsland (2014), België en UK (2015). Volgend jaar staat de toetreding naar nog drie nieuwe landen op de planning.

In al het geraas van deze groei is er logischerwijs minder aandacht besteed aan "wie zijn wij eigenlijk", "waarom doen we dit eigenlijk" als ook "wat willen wij uitstralen naar onze klanten". Tot nu toe. Bax-shop maakt momenteel een transitie door en die willen we graag zo "smooth" mogelijk laten verlopen. Daarom is er nu achter de schermen een brandingproject gestart om helemaal in het dna van Bax-shop te duiken, de onderste steen boven te halen en alle eindjes aan elkaar te knopen tot een mooi geheel in de vorm van een corporate Identity. Je leest het goed, geen rebranding - maar juist branding. Hoewel het logo met het winkelwagentje in dit proces wellicht zou kunnen sneuvelen... van de magenta huiskleur blijven we natuurlijk af.&;
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in