Overslaan en naar de inhoud gaan

Sint zet eindsprint in

Beslist.nl: Meer dan een derde van de Sinterklaasvierders haalt zijn cadeaus op het laatste moment in huis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de aankomst van Sinterklaas, in het weekend van 14 november, deed al 34% van de Nederlandse huishoudens Sint-aankopen. Afgelopen week steeg dit percentage naar 43%, zo blijkt uit onderzoek dat marktonderzoeksbureau SAMR uitvoert in samenwerking met beslist.nl. Het percentage huishoudens dat het Sinterklaasfeest viert met cadeautjes en surprises steeg aan de vooravond van 5 december van 54% naar 57%, zo stelt Beslist.nl.

Meer dan een derde van de Sinterklaasvierders haalt zijn cadeaus op het laatste moment in huis. Van deze shoppers doet 32% alle aankopen in één keer tegelijk. Beslist.nl zag de Sinterklaasdrukte toenemen de afgelopen dagen. Op zondag en maandag, de drukste dagen, werd het online winkelcentrum bijna 1,5 miljoen keer bezocht. Speelgoed staat met stip bovenaan de lijst met meest gezochte cadeaus in de Sinterklaasperiode. Behalve speelgoed wordt er ook veel gezocht naar kleding, woonaccessoires, elektronica en klusspullen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in