Overslaan en naar de inhoud gaan

Lewis wordt (ook) marketingbureau

Leonie Kingma is aangesteld als Marketing Services Manager om deze nieuwe tak op te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lewis - zonder PR - introduceert vandaag een nieuwe naam, branding en website. Het internationale bedrijf met onder meer vestigingen in Eindhoven en Amsterdam is volgens eigen zeggen uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau; de nieuwe branding moet dat beter weerspiegelen. . Het logo is ontworpen door Piston.

related partner content for mobile comes here

Overname
In Nederland voegt Lewis een marketingdivisie toe aan het bestaande aanbod van PR, digital en content. Leonie Kingma is aangesteld als Marketing Services Manager om deze nieuwe tak op te zetten. Ze komt van Quintiq, waar ze haar ervaring in global marketing en sales heeft opgedaan. Het nieuwe logo en de huisstijl verbeelden het brede dienstenportfolio van Lewis, zo luidt de gedachte: klanten kunnen bij het bureau terecht voor volledige marketing- en communicatieondersteuning. De afgelopen jaren heeft Lewis geïnvesteerd in groei op het gebied van digital, onderzoek en advertising. Zo werd in 2013 het Amerikaanse DMG overgenomen, een full-service marketingbureau.

CEO Chris Lewis: ‘We kunnen met een gerust hart stellen dat we nu een flexibel, full-service, internationaal dienstenpallet hebben. Onze nieuwe merkidentiteit reflecteert deze bredere propositie. Dit is onze visie op de toekomst van communicatie; we combineren een wereldwijd bereik en ervaring met onze ondernemende geest en een onconventionele aanpak. We geloven dat grote merken hier behoefte aan hebben.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in