Overslaan en naar de inhoud gaan

Contentmarketing: Ikea geeft samen met Hearst Magazines ‘It starts with the food’ uit

Ikea wil nieuwe pay-off ‘Aandacht maakt alles mooier’ gestalte geven met uitgave van bookazine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Van design tot food, van de voorbereiding tot en met het toetje, alles komt aan bod in dit bookazine.’ Dat zegt de hoofdredacteur van ELLE Eten, Klaartje Scheepers, over het samen met Ikea gecreëerde printproduct ‘It starts with the food’.

related partner content for mobile comes here

Dat zogeheten ‘bookazine’, dat het midden houdt tussen een boek en een tijdschrift, is volgens de makers gedrukt in een oplage van 181.000. Het gaat naar de abonnees van ELLE Eten en ELLE Decoration. Tegelijkertijd speelt het een rol in de interne communicatie, want alle ruim 5.500 medewerkers van IKEA Nederland krijgen het thuis op de mat. Daarnaast is het verkrijgbaar bij alle Swedish Food Markets van IKEA Nederland (bij aankoop van twee producten, zolang de voorraad strekt).

Mark Ogertschnig, country communication manager IKEA Nederland zegt in een toelichting: ‘We willen we onze klanten graag verrassen met inspirerende verhalen, producten en recepten. Ook biedt het bookazine de finalisten van de IKEA Food Challenge een podium. Er is met veel passie en aandacht voor detail gewerkt aan “It starts with the food”. Dat ook de redacties van ELLE Eten en ELLE Decoration heel goed begrijpen wat we bedoelen met “Aandacht maakt alles mooier”, blijkt uit deze samenwerking. We zijn erg trots op het resultaat en hopen dat het bookazine net als onze IKEA Catalogus lang bij mensen op de tafel blijft liggen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in