MWG Mediacongres heeft thema 'Digital, dus...'
De eerste sprekers zijn ook bekend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Digital first’ is tegenwoordig niet weg te denken uit mediaplannen. Maar de basis van communicatie blijft de vraag wanneer en waar een consument het meest ontvankelijk is voor een merkboodschap.
Tijdens het MWG Mediacongres dat op 11 februari in Amsterdam wordt gehouden, worden de vele aspecten van digital binnen het huidige en toekomstige medialandschap belicht.
De eerste sprekers zijn bekend: Jim Stolze (dagvoorzitter), Harry Dekker (Unilever), Joris Merks-Benjaminsen (Google), Nathalie Peters (Mediabrands) en Victor Knaap (MediaMonks).
Het MWG Mediacongres is op het Westergasterrein in Amsterdam. Meer informatie hier.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid