Overslaan en naar de inhoud gaan

De Ondernemer zet 'de ondernemer' in de hoofdrol

De lanceringscampagne werd ontwikkeld door The Oddshop en The online company.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

werd bekend dat De Persgroep Nederland het nieuwe magazine  toevoegt aan zijn portfolio. Het mediahuis wil met &;de Quote voor ondernemers&; mkb’ers stimuleren tot succesvol ondernemen.

related partner content for mobile comes here

Om meer naamsbekendheid te verwerven startte De Ondernemer op 21 november met de lanceringscampagne &;De ondernemer komt verder met De Ondernemer&;. Het magazine verscheen die dag bij het AD, het Parool en alle regionale dagbladen van De Persgroep. Daarnaast gingen de digitale kanalen van het magazine als deondernemer.nl, een dagelijkse nieuwsbrief en de nodige social mediakanalen van start.

In de lanceringscampagne geeft het magazine de hoofdrol aan de ondernemers zelf. Twaalf ondernemers werden geïnterviewd en hun persoonlijke verhalen vormen de basis van de campagne. Daarbij kreeg fotograaf Jeroen Hofman de opdracht om twaalf bijzondere portretten te fotograferen.


De online mediastrategie en planning werd ontwikkeld door . De doorvertaling en productie naar online middelenmix werd verzorgd door Qban online communicatie.

Credits
Klant: De Persgroep Nederland
Eindverantwoordelijke klant: Willem-Albert Bol / Natasja Kok / Marjolein van Erken Calandt / Ilse luyk
Bureau: The Oddshop
Account: Josefien Homan / Madelon Tiemens
Creatie: Tim Visser / Thomas Overweg
Creatieve directie: Niels de Wit / Robert van der Lans
Fotografie: Jeroen Hofman
Design: David de Greef
Mediastrategie en planning: The Online Company
Mediastrategie: Sandra Bergsma
Mediaplanning: Marloes Weerd
Online productie: Qban online communicatie
Creatieve directie: Guido van der Mark / Roderic Mul
Productie online middelenmix: Franklin Rodriques

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in