
HollandCentraal tekent voor het concept en de creatie van het campagnebeeld voor TEDxHilversum, met het thema “Attention Please”. Paul Faas, creatief director: 'Dit thema kun je op veel manieren uitleggen. Voor TEDx zagen wij het als metafoor voor de huidige media-wereld en hoe makers zich op alle mogelijke manieren van de massa proberen te onderscheiden.'
Het concept ontstond, toen Faas tijdens een muziekfestival een fotograaf die op z'n rug z’n eigen licht mee droeg, als een draagbare studio. In de campagne is dit beeld uitgewerkt met model Miriam de Boer van Anti-Models, die op haar schouders mediagerelateerde voorwerpen draagt.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDW
‘Attention Please!’ TEDxHilversum 2015
Concept: Paul Faas, Michiel Verweij, HollandCentraal
Fotografie: Paul Cupido
Styling: Nathalie Sarican
Decor: Eric Begemann
Model: Miriam de Boer, Anti-Models
Nabewerking: Wieger Poutsma, Fisk-Imaging
Making-of film: Feller Media, Jim Kastelijns
TEDxHilversum Photoshoot BTS v2
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee