Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB & Tribal Worldwide Amsterdam wint goud bij ADCE Awards 2015

Het bureau scoort met de KLM-campagne #happytohelp.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ADCE-prijzen werden uitgereikt tijdens het tweede in Barcelona.

related partner content for mobile comes here

hield de Nederlandse eer hoog met een gouden award in de categorie ‘Interactive’ en een zilveren award in de categorie ‘Silver Promotions & New Media’.

Naast DDB & Tribal werd Doom&Dickson genomineerd met Warchild in de categorie ‘Film & Radio – Public Service & Charity’ en verdienden Achtung en WeFilm in de categorie ‘Innovation & Integration – Content Ideas’ een nominatie met  Concert voor Vodafone.

 alleen het Rotterdamse BVH een zilveren award met de campagne &;Jaag Poetin geen schrik aan&; voor Amnesty Nederland.

Hoofdprijs wederom voor
Van de 667 aanmeldingen werden 110 campagnes genomineerd, wonnen 44 cases een zilveren en 25 cases een gouden award en werd één felbegeerde Grand Prix uitgereikt.

De Grand Prix ging dit jaar naar de veelbekroonde Procter & Gamble-campagne ‘’, bedacht en uitgevoerd door Leo Burnett London. Eerder dit jaar won Leo Burnett London met de Dove-campagne onder andere een Cannes Grand Prix, een black en white D&AD Pencil, elf Webby awards en een ;most outstanding commercial 2015&;.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in