Overslaan en naar de inhoud gaan

HG kiest voor Abovo Media

Het fullservice bureau uit Hoorn wordt vanaf 1 januari verantwoordelijk voor de mediastrategie tv, planning en inkoop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Er was direct een persoonlijke klik vanwege de nuchtere werkwijze en korte lijnen bij Abovo Media. Een deskundige, sterke onafhankelijke partner met scherpe tarieven waarbij we op basis van gezamenlijk ondernemerschap vol vertrouwen de samenwerking tegemoet zien&;, zegt Saskia Herrenauw, product manager marketing HG. 

‘Abovo is verheugd dat een oer-Hollands en succesvol bedrijf als HG heel bewust kiest voor ons’, zegt Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo Media.

HG International is een Nederlands bedrijf met eigen vestigingen in verschillende landen. In totaal werken er dagelijks meer dan 250 mensen. Het bedrijf produceert meer dan 300 verschillende producten voor consumenten in zo&;n 45 landen. 

Abovo Media werkt verder onder andere voor Fashioncheque, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, ROC van Amsterdam, Vakantieveilingen.nl en Basic-Fit.
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in