Overslaan en naar de inhoud gaan

Gerben Wijbenga nieuwe Managing Director Consumentenmarkt bij Tele2

Fedor Hoevenaars, die de rol ad interim vervulde, keert terug op zijn vorige positie als Managing Director Zakelijke Markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf november versterkt Gerben Wijbenga het leadership team van Tele2 Nederland als nieuwe Managing Director voor de consumentenmarkt. Fedor Hoevenaars, die deze rol de laatste 10 maanden ad interim heeft vervuld, keert terug op zijn vorige positie als Managing Director Zakelijke Markt. In de afgelopen 20 jaar heeft Wijbenga in binnen- en buitenland een enorme ervaring opgebouwd op het gebied van mobiele en vaste telecom. In zijn vorige rol was hij verantwoordelijk voor verschillende challengers in Duitsland en was hij nauw betrokken bij de integratie van E-Plus in Telefonica Deutschland.

related partner content for mobile comes here

Jeff Dodds, CEO Tele2 Nederland: &;De combinatie van commercieel inzicht en de ervaring met het in de markt zetten en verder ontwikkelen van challenger brands, maken van Gerben de juiste persoon op het juiste moment voor Tele2. Hij heeft aanbieders als Simyo, Blau Mobilfunk en Ortel Mobile in verschillende zeer competitieve markten tot geweldige successen gemaakt.&;

Gerben Wijbenga: &;Mijn keuze voor Tele2 is gebaseerd op hun enorme ambitie en het unieke uitgangspunt met een eigen vast netwerk en hun splinternieuwe LTE-Advanced 4G-only netwerk. Als één van de weinige aanbieders heeft Tele2 nu echt de mogelijkheid om dingen anders te doen en de markt daadwerkelijk te veranderen. Ik kijk ernaar uit om daaraan bij te dragen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in