Overslaan en naar de inhoud gaan

Unox laat zien 'hoe je extra ballen in je soep scoort'

Met de commercial lanceert Unox drie nieuwe soepen, waaronder een tomatensoep met extra gehaktballen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ontwikkelde de campagne.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe film &;Plassen stampen&; is een jongetje te zien, die op een zonnige dag naar huis loopt. Onderweg stampt hij in plassen, rolt hij door bosjes en maakt hij zich extra nat in de hoop van zijn moeder een extra gehaktballetje in zijn soep te krijgen.

De titelsong werd speciaal voor de commercial geschreven door Okke Punt, bekend van zijn deelname aan het npo-programma &;De Beste Singersongwriter van Nederland 2015&;.

De campagne ging 19 oktober live en wordt ondersteunt in print.

Credits
Bureau: TBWA\Neboko
Creatieve directie: Dennis Baars & Erik Falke
RTV producer: Kelly Splinter
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Michael Wong
Executive producer: Saskia Kok
Producer: Jan Jinek
Director of Photography: Olivier Cariou
Steadicam Operator: Joerg Widmer
Editor: Annelien van Wijnbergen / Kapsalon
Grader: Jean-René Nébot
Online: Ton Habraken / The Ambassadors
Geluid: Feike de Wit / Soundcircus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in