Overslaan en naar de inhoud gaan

Reviewplatforms Opiness & Wugly gaan samen

Q&A Research en Opiness willen zo het ‘grootste bedrijvenreviewplatform van Nederland’ creëren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De beide reviewplatforms gaan per direct samen en zullen hun reviews in de toekomst gezamenlijk publiceren op Opiness.nl.

related partner content for mobile comes here

Opiness.nl (sinds december 2014 actief) wil klantervaringen met allerlei dienstverleners transparant maken en heeft al meer dan 2 miljoen reviews gepubliceerd. Wugly bouwt sinds 2010 aan ‘het transparant maken van ervaringen met retailers’ en heeft daarmee meer dan 800.000 reviews verzameld.

Linda Schulte, ceo en medeoprichter van Opiness: ‘We willen het startpunt worden wanneer het gaat om het checken van referenties over bedrijven om zo consumenten meer zekerheid te bieden in hun keuzes.’

Frank Quix, oprichter van Q&A Research en Wugly.nl: ‘Door met Opiness te gaan samenwerken voor de publicatie van reviews geloven wij meer toegevoegde waarde te gaan leveren aan onze klanten en aan consumenten, die nu alle reviews op één plek kunnen vinden.’

Consumentenvertrouwen

Het borgen van de echtheid van reviews doet Opiness door zijn samenwerking met onderzoeksbureaus. 95 Procent van de meningen op het Opiness-platform is namelijk afkomstig vanuit onderzoek na contactmomenten (Closed Loop Feedback) en onderzoekpanels.

Voor spontane reviews en reviews gegeven tijdens verkiezingen wordt een redactie ingezet. Door de koppelingen met bureaus is het de verwachting dat Opiness in 2016 naar 3,8 miljoen reviews groeit.

Frank Quix, directeur van Q&A zal toetreden als aandeelhouder van Opiness.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in