Overslaan en naar de inhoud gaan

FrieslandCampina houdt internationale mediapitch

Het gaat om negentien landen, waaronder Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is na onder meer Achmea en de Rijksoverheid de volgende grote mediapitch.

Jan-Willem ter Avest, director corporate media relations, bevestigt dat FrieslandCampina gaat pitchen. 

Hij meldt: &;FrieslandCampina zal in 2016 een media services pitch organiseren in alle negentien landen waar door FrieslandCampina in media wordt geïnvesteerd. Deze pitch is onderdeel van een breder programma dat tot doel heeft het rendement van onze marketinginvesteringen te verhogen.&;

Ook zegt Ter Avest: &;FrieslandCampina streeft er naar haar interne vaardigheden op het gebied van touch point planning en mediamanagement verder te ontwikkelen en passende externe service provider(s) te kwalificeren.&;

Het account met verschillende merken is nu internationaal in handen van twee mediabureaus: MEC (GroupM) en Carat (Dentsu Aegis Network). MEC is in Nederland het mediabureau. 

&;De grote bestaande mediabureaurelaties MEC en Carat zullen in ieder geval worden uitgenodigd deel te nemen. De pitch voorziet niet in open sollicitaties. Verder doen we geen uitspraken over de inhoud, het proces en de voortgang&;, aldus Ter Avest. 

Bekende merken van het concern zijn onder meer Campina, Chocomel, Appelsientje, Friesche Vlag, Mona, Nutroma, CoolBest, DubbelFrisss, Milner, Optimel, Vifit, Valess, Fristi en Domo.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in