Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamedoeken met nieuwjaarswens I amsterdam

‘Zoen de wereld een gelukkig 2012’ is de boodschap van de nieuwe eindejaarscampagne van BeyenMeyer voor I amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne gaat van start met twee kolossale doeken op het Overhoeksgebouw aan het IJ in Amsterdam. De doeken beslaan in totaal meer dan 2500 m2. Met de eindejaarscampagne en het doek op de Overhoekstoren wil I amsterdam op een ludieke manier iedereen namens Metropool Amsterdam een gelukkig nieuwjaar wensen.
Met deze eindejaarscampagne roept I amsterdam iedereen op om een foto van een zoen te uploaden via of . De eerste zoenen uit Rio de Janeiro, Parijs en Warnsveld hebben inmiddels hun weg weten te vinden naar de campagnesite.
Naast het doek op de Overhoekstoren is de eindejaarscampagne zichtbaar op abri’s in de Amsterdamse binnenstad en beeldschermen op Schiphol. Door een samenwerking met de Noord-Zuidlijn komt het campagnebeeld ook terug op 140 meter lange bouwhekken bij het nieuwe metrostation Rokin.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bureau: BeyenMeyer
Concept: Yvo de Lange, Henk Oortwijn
Creative Director: Karel Beyen
Accout: Fleur van den Donk, Tom Kelder
Strategie: Peter Hoitinga
Klant: Frans van der Avert , Geerte Udo, Sebas van Sangen, Bapke Wiebols
Fotografie: Gerrit Schreurs

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in