Reclamedoeken met nieuwjaarswens I amsterdam
De campagne gaat van start met twee kolossale doeken op het Overhoeksgebouw aan het IJ in Amsterdam. De doeken beslaan in totaal meer dan 2500 m2. Met de eindejaarscampagne en het doek op de Overhoekstoren wil I amsterdam op een ludieke manier iedereen namens Metropool Amsterdam een gelukkig nieuwjaar wensen.
Met deze eindejaarscampagne roept I amsterdam iedereen op om een foto van een zoen te uploaden via facebook.com/iamsterdam of www.iamsterdam.com/kiss. De eerste zoenen uit Rio de Janeiro, Parijs en Warnsveld hebben inmiddels hun weg weten te vinden naar de campagnesite.
Naast het doek op de Overhoekstoren is de eindejaarscampagne zichtbaar op abri’s in de Amsterdamse binnenstad en beeldschermen op Schiphol. Door een samenwerking met de Noord-Zuidlijn komt het campagnebeeld ook terug op 140 meter lange bouwhekken bij het nieuwe metrostation Rokin.
Bureau: BeyenMeyer
Concept: Yvo de Lange, Henk Oortwijn
Creative Director: Karel Beyen
Accout: Fleur van den Donk, Tom Kelder
Strategie: Peter Hoitinga
Klant: Frans van der Avert , Geerte Udo, Sebas van Sangen, Bapke Wiebols
Fotografie: Gerrit Schreurs
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid