Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips Living Colors topintroductie 2007

De winnaar van de Top of Flop 2007 is Philips Living Colors. De led-lamp kreeg op Marketingonline.nl in totaal 26 procent van de stemmen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gillette Fusion eindigde op een tweede plek met 14 procent, gevolgd door Chocomel Hot van Friesland Foods en Rabo Mobiel, beide met 10 procent. In totaal gaven 635 websitebezoekers hun stem. Martijn van Gurp, marketingdirecteur Consumer Lamps Europe, is blij met de eerste plek: ‘Mooi dat we gewonnen hebben, ook omdat er een paar professionele introducties op de lijst stonden.’ Van Gurp zegt tot nu toe tevreden te zijn over de verkoop. Zijn er nog learnings sinds de start van de introductie? ‘Ja, we zien dat het product breder aanslaat dan we getarged hebben. In het begin richtten we ons toch vooral op de vrouwelijke doelgroep. Zij lopen wat betreft home decoration toch voorop op mannen en nemen hier de beslissingen in, zo kwam eerder uit onderzoek naar voren. Maar mannen blijken nu ook geïnteresseerd en dan met name in de combinatie licht en techniek.’ In 2008 wordt het concept langzaam uitgerold in Europa. En sinds kort ligt er ook een zwarte uitvoering in de etalages van de Bijenkorf. Van Gurp: ‘Ja, dat is een iets ander designconcept en wordt ook positief ontvangen. We willen de lamp volgend jaar verder uitrollen in diverse markten. Stap voor stap, het wordt geen ‘hit and run'. Ik wil aan de categorie bouwen.’

related partner content for mobile comes here

De volledige uitslag vindt u .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in