Overslaan en naar de inhoud gaan

PDF-campagne valt samen met ontslagen bij TPG post

Softwareleverancier Adobe gaat met een advertentiecampagne in het Financieel Dagblad, de Telegraaf en NRC Handelsblad het gemak van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De start van de campagne valt toevallig samen met de aankondiging van TPG Post dat door de verschuiving van ’traditionele’ naar digitale post vijfduizend banen verdwijnen. In de berichtgeving wordt de groeiende stroom e-mail aangewezen als de oorzaak voor deze verschuiving, maar bij Adobe zien ze dit anders. Adobe stelt dat e-mail veeleer een vervanging is van telefonie. ‘De echte verschuiving van traditionele post naar e-mail en internet is te danken aan hoogwaardige elektronische documenten die de look en feel houden van papier,’ zegt Roel-Jan Mouw, marketing manager Adobe Systems Benelux. De campagne stelt dat het printen, faxen, posten of versturen per koerier vam documenten uit de tijd is. Pay-off: ‘stuur liever een Adobe PDF’.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in