Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede doelen willen aandacht

Goede doelen zitten in een politiek vacuüm. Dit vindt de scheidende algemeen directeur van de Nederlandse Kankerbestrijding/Koningin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen decennia is het geven voor goede doelen van een zo groot maatschappelijk belang geworden dat goede doelenorganisaties niet meer zijn weg te denken uit de samenleving. De overheid heeft de opmars daarvan echter niet of nauwelijks opgepakt: er ontbreekt een beleidsmatige visie. En dat terwijl vele miljoenen mensen met gulle hand geven. Voor de gezondheidsfondsen gaat het jaarlijks om een totaalbedrag van ruim 658 miljoen euro. KWF vindt daarom dat de overheid een visie moeten gaan formuleren.

related partner content for mobile comes here

Onder leiding van Klaas van de Poll groeide het KWF de afgelopen twaalf jaar uit tot één van de grootste goede doelenorganisaties in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in