Overslaan en naar de inhoud gaan

Pathé lanceert eerste cinema-loyaltyprogramma ooit

De bioscoopketen wil merkvoorkeur verhogen. 'De bioscoop zelf is bij veel bezoekers nog ondergeschikt in de keuzebepaling.'
Stars sparen in de bioscoop
Stars sparen in de bioscoop
© Pathé Bioscopen
Stars sparen in de bioscoop
Stars sparen in de bioscoop
© Pathé Bioscopen

Pathé Bioscopen wil herhaalaankopen stimuleren en lanceert het loyaltyprogramma ‘Pathé All Stars’. Daarmee kunnen deelnemers ‘Stars’ sparen voor kortingen en extra’s. ‘We willen op deze manier bezoekers belonen die de Pathé bioscopen regelmatig bezoeken.’ Eerder bestond er nog geen loyaltyprogramma voor Nederlandse bioscoopbezoekers. Het programma is 18 april van start gegaan.

related partner content for mobile comes here

Pathé weet dat bioscoopbezoekers hun bezoek nog primair laten afhangen van film, locatie en tijdstip. ‘De bioscoop zelf is bij veel bezoekers nog ondergeschikt in de keuzebepaling. Door meer focus op loyaliteit hopen we ook de merkvoorkeur te verhogen.’

Status

‘Pathé All Stars’ krijgt vorm middels een app (ontwikkeld in samenwerking met Magneds), die een ‘gelaagde beloningsstructuur’ biedt. De deelnemers ontvangen punten, ‘Stars’ genoemd, bij elke euro die zij in de bioscoop besteden. Stars kunnen worden uitgegeven in de shop voor digitale vouchers met kortingen op tickets, snacks & drinken.

Bezoekers krijgen niet alleen beloningen op basis van transacties, maar ook op interactie. Zij kunnen meedoen aan speciale acties, waarbij men spaart voor bijvoorbeeld een gratis ticket, snacks & drinken of een uitnodiging voor een event. De bedoeling is dat deze acties na verloop van tijd worden gepersonaliseerd naar de wensen en interesses van de bezoekers. Het plaatsen van reviews en het behalen van een bepaalde status moeten in een later stadium ook ‘Stars’ opleveren.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in