Overslaan en naar de inhoud gaan

Onder anderen Erik de Zwart en Henkjan Smits in jury 'Naam van het Jaar 2016'

Op 5 januari 2017 wordt de ‘Naam van het Jaar 2016’ bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De ‘Naam van het Jaar 2016’, een initiatief van De Naamafdeling en Tens Media, wordt begin volgend jaar bekendgemaakt, op 5 januari. Onder de noemer &;Namespotting&; kiest De Naamafdeling in een online competitie elke maand de merkwaardigste namen. De beste inzendingen van de afgelopen maanden komen in aanmerking voor de titel ‘Naam van het Jaar 2016’. Tot en met 31 december kunnen er nog namen ingezonden worden (mailen naar inzending@naamvanhetjaar.nl).

related partner content for mobile comes here

Afgelopen jaren werden onder andere de namen ‘De Laatste Hoop mollenbestrijding’ en ‘iDropped iphone reparatie’ tot winnaars gekozen.

De shortlist en de uiteindelijke winnaar zal gekozen worden door een jury bestaande uit mensen die zich bezighouden met merken en merknamen.


De jury bestaat uit:

  • Erik de Zwart (o.a Voorzitter Stichting Nederlandse Top 40,  initiatiefnemer van de Merken Top 40)
  • Henkjan Smits (o.a. Trainer Business X-Factor)
  • Esther Overmars (Strategy bij Universal Media, N=5, VEA Next Legend)  
  • Wim Ubachs (o.a. Creative & Strategy Director Het ei van Ubachs)
  • Alphons Geerlings (eigenaar De Merkplaats)
  • Richard Otto (eigenaar Mobile Marketing NL en Tens Media o.a. Vroom & Dreesmann, Verdwenen Merken, Namespotting en omroepplatform Spreekbuis.nl)
  • Hans Prummel (eigenaar De Naamafdeling, initiatiefnemer Namespotting)

Hans Prummel en Richard Otto, de mensen achter De Naamafdeling en Tens Media, brachten kortgeleden ook het boek uit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in