Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongenelen en Hümmels versterken Being There

Alwine de Jong is weg bij het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Stef Jongenelen en Yona Hümmels verlaten DDB & Tribal en beginnen het nieuwe jaar als creative directors bij Being There. De twee werken al ruim 11 jaar samen en wonnen vele prijzen (o.a. Cannes Lions, ADCN, Effie). Ze vonden het &;tijd voor iets anders&; en het &;kleine, onafhankelijke karakter&; van het bureau sprak ze erg aan.

related partner content for mobile comes here

De twee vullen ook de ruimte op van Alwine de Jong, die in september .

Goed gevoel voor de tijdgeest

Pieter Scheltema van Being There: &;Hun liefde voor zorgvuldig en gewetensvol ontwikkelde merkcampagnes, past heel goed bij ons. De twee hebben een goed gevoel voor de tijdgeest en weten hoe ze crossmediale campagnes moeten vormgeven. Ik verwacht dat dit, in combinatie met hun ondernemingsdrift en online ervaring, zeer aanstekelijk zal gaan werken op onze klanten en op ons.&;

Er komt nog wat meer versterking aan komende weken, verklapt hij. &;En dan zijn we op oorlogssterkte voor 2017.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in