Jongenelen en Hümmels versterken Being There


Stef Jongenelen en Yona Hümmels verlaten DDB & Tribal en beginnen het nieuwe jaar als creative directors bij Being There. De twee werken al ruim 11 jaar samen en wonnen vele prijzen (o.a. Cannes Lions, ADCN, Effie). Ze vonden het 'tijd voor iets anders' en het 'kleine, onafhankelijke karakter' van het bureau sprak ze erg aan.
De twee vullen ook de ruimte op van Alwine de Jong, die in september afscheid nam van Being There.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGoed gevoel voor de tijdgeest
Pieter Scheltema van Being There: 'Hun liefde voor zorgvuldig en gewetensvol ontwikkelde merkcampagnes, past heel goed bij ons. De twee hebben een goed gevoel voor de tijdgeest en weten hoe ze crossmediale campagnes moeten vormgeven. Ik verwacht dat dit, in combinatie met hun ondernemingsdrift en online ervaring, zeer aanstekelijk zal gaan werken op onze klanten en op ons.'
Er komt nog wat meer versterking aan komende weken, verklapt hij. 'En dan zijn we op oorlogssterkte voor 2017.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid