Omroep Piep! begint wervingscampagne


Kandidaatomroep Piep! heeft zijn ledenwervingscampagne gelanceerd met als thema 'Wij zijn Piep! Maak ons groot!'. Dierenleed domineert in de campagnebeelden.
Dierenomroep Piep! wil in zijn programmering veel aandacht besteden aan onrecht, daarnaast zal een groot deel van de programma's volgens amusement en entertainment bieden. In de wervingscommercials zijn beelden van dierenleed- en mishandeling te zien, Piep! vraagt kijkers vervolgens lid te worden om hiervoor aandacht te vragen. Piep! richt zich met speciale acties vooral op mensen die al lid zijn van dierenorganisaties. Hun ledenbijdrage gaat naar de organisatie waar ze lid van zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPiep! werd opgericht door reclamemakers Erik Kruize (Roorda) en Matthijs de Jongh (KesselsKramer), samen met Karen Soeters, Maarten Reesink, Evert van den Bos en Tom Sprangers. De omroep heeft tot april de tijd om nog 40.000 leden te werven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid