Overslaan en naar de inhoud gaan

Omroep Piep! begint wervingscampagne

Kandidaatomroep Piep! heeft zijn ledenwervingscampagne gelanceerd met als thema 'Wij zijn Piep! Maak ons groot!'. Dierenleed domineert in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kandidaatomroep heeft zijn ledenwervingscampagne gelanceerd met als thema 'Wij zijn Piep! Maak ons groot!'. Dierenleed domineert in de campagnebeelden.

related partner content for mobile comes here

Dierenomroep Piep! wil in zijn programmering veel aandacht besteden aan onrecht, daarnaast zal een groot deel van de programma's volgens amusement en entertainment bieden. In de wervingscommercials zijn beelden van dierenleed- en mishandeling te zien, Piep! vraagt kijkers vervolgens lid te worden om hiervoor aandacht te vragen. Piep! richt zich met speciale acties vooral op mensen die al lid zijn van dierenorganisaties. Hun ledenbijdrage gaat naar de organisatie waar ze lid van zijn.

Piep! werd opgericht door reclamemakers Erik Kruize (Roorda) en Matthijs de Jongh (KesselsKramer), samen met Karen Soeters, Maarten Reesink, Evert van den Bos en Tom Sprangers. De omroep heeft tot april de tijd om nog 40.000 leden te werven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in