Nieuwe vormgeving NOS
De NOS heeft een nieuwe vormgeving. De rode O blijft en verder overheersen lichte kleuren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De NOS neemt komende zondag nieuwe leaders, decors en tunes in gebruik. Dat geldt voor NOS Nieuws, NOS Sport en NOS Evenementen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nieuwe decors, tunes en presentatiestijl moeten naast de huidige vergrijzende doelgroep een groter jong publiek aanspreken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe zendervormgeving van de NOS is voor het eerst te zien op zondag 27 mei. Met de vormgeving zijn alle nieuwe leaderpakketten gemaakt, van het 8 uur Journaal, Studio Sport en het Jeugdjournaal.
Branding & design studio Cape Rock tekende voor de strategie, het concept en het design van de restyling van de NOS en heeft alle leaders in samenwerking met productiehuis Avi-Drome ontwikkeld en geproduceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid