Overslaan en naar de inhoud gaan

AH kampioen voetbalacties

Albert Heijn is het meest succesvol als het gaat om commerciële acties rond Europese- en wereldkampioenschappen voetbal, gemeten sinds het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De supermarktketen neemt met de bekende Welpies en de Beesies de eerste en tweede plaats in. Heineken komt drie keer voor in de ‘Oranje top 15 aller tijden’. Het WK in Zuid-Afrika, waar het Nederlandse elftal in 2010 de finale bereikte, is met zes noteringen het best vertegenwoordigde voetbaltoernooi in de lijst. De top 15 ziet er als volgt uit:

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn (Welpies, 2008), 2. Albert Heijn (Beesies, 2010), 3. Amstel (Voetbalkrat, 2000), 4. Heineken (Heinekenhoed, 2000), 5. Campina (Oranjevla, 2000), 6. Bavaria (DutchDress, 2010), 7. Calvé (Sauzen in tenue, 2006), 8. M&M (Peanutball, 2008), 9. Heineken (Geheime wapen, 2006), 10. Grolsch (Koelserver, 2010), 11. Honig (WK shirtnaam, 2006), 12. Heineken (Luidsprekerhoed, 2004), 13. Etos (Bedelarmbanden, 2010), 14. Nuon (Energieshirt, 2010), 15. Plus (Juichbandjes, 2010).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in