Nieuwe campagne Eredivisie Live
'Ik heb het', luidt de nieuwe campagne van voetbalkanaal Eredivisie Live.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne is afgelopen vrijdag, precies een week voorafgaand aan de aftrap van het nieuwe Eredivisie-seizoen, van start gegaan. In de campagne is een groot aantal Eredivisievoetballers te zien die 'het hebben'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zestien spelers en twee hoofdtrainers maken hun opwachting. Te zien zijn onder anderen Kenneth Perez, Ibrahim Afellay, Stijn Schaars, Mario Been, Luis Suarez en Gerald Sibon. Ook bondscoach Bert van Marwijk is er bij. De campagne is te zien en horen op tv en radio en verder worden print en online ingezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet concept is ontwikkeld door TBWA\Brand Experience Company. De nieuwe tv-commercial werd geregisseerd door Johan Kramer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid