Overslaan en naar de inhoud gaan

VBAT ontwikkelt nieuw winkelconcept Gamma

Branddesignbureau VBAT heeft een nieuw retailconcept en huisstijl ontwikkeld voor doe-het-zelfketen Gamma: van klussen naar genieten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de vernieuwde winkel staat naast het ‘echte’ klussen het decoreren van de woning centraal. Brand director Andy Palmer Smith van VBAT legt uit: 'Marktleider Gamma was vooral een mannenwinkel. De markt is veranderd en de behoefte aan decoratie is toegenomen. Bij het nieuwe concept staan beleving en plezier centraal. Het gaat niet meer alleen om het klussen, maar ook om het genieten van het eindresultaat.'

related partner content for mobile comes here

Het eerste filiaal in de nieuwe stijl is dinsdag 14 juli geopend in Amsterdam Zuidoost en is meteen de grootste Gamma-bouwmarkt in Nederland. Ook werd het nieuwe logo onthuld. Palmer Smith: 'De letters zijn ronder geworden en de blauwe achtergrond is donkerder. “We wilden het sterk herkenbare karakter behouden, maar het wel moderner en beter leesbaar maken.'

VBAT ontwikkelde twee merkpijlers: ‘Kies slim’ en ‘Zo kan ‘t’. 'Kies slim zorgt ervoor dat de klant makkelijk het juiste product vindt en Zo kan ‘t geeft de klant het vertrouwen hoe hij de klus kan klaren', zegt de brand director.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in