Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com, KLM en Landmacht winnen bij EMMA’s

Bol.com, KLM en Koninklijke Landmacht zijn de winnaars van de E-mailmarketing Awards (EMMA’s)
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Welke cases uiteindelijk met goud, zilver of brons worden bekroond, zal tijdens de achtste Nationale E-mail Marketing Conferentie op 10 september in Utrecht bekend worden gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Marc Borgers: 'De kwaliteit van de cases was dit jaar bijzonder hoog. De jury heeft zich uitvoerig moeten beraden om tot een weloverwogen besluit te komen. E-mail wordt in deze mindere economische tijd steeds meer en steeds professioneler ingezet. In de cases zien we dat het kanaal met regelmaat als alternatief voor direct marketing en telemarketing wordt ingezet.'

Op 10 september presenteren de inzenders eerst nog hun cases aan het publiek van de genoemde conferentie.

De winnende cases zijn: bol.com (De Wereld van bol.com, i.s.m. Born05), KLM (KLM BlueBiz lifecycle, van e-mail contacten naar waardevolle relaties,

i.s.m. Close Contact en MichaelStraathof.com) en Koninklijke Landmacht (Real-time Dynamic Imaging, i.s.m. OMG/Mailmedia, Maximum en Publicis).

De jury bestond dit jaar uit Marc Borgers (voorzitter van EMMA-nl), Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (AVRO), Paul Petermeijer (BBP) en Michel Schaeffer (bol.com). De ingezonden e-mailcampagnes zijn onder meer getoetst op effectiviteit, creativiteit, functionaliteit en innovatieve elementen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in