Overslaan en naar de inhoud gaan

'Tieners twitteren niet'

Tieners hebben wel een Twitter-account, maar doen er niets mee. Verder lezen ze ook geen kranten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat schreef de 15-jarige Brit Matthew Robson die bij Morgan Stanley stage loopt in een rapport over het mediagebruik van jongeren. De conclusies van de jongen hebben veel stof doen opwaaien. Edward Hill-Wood, hoofd van de analistenploeg van Morgan Stanley: 'Het rapport bevat de meest heldere inzichten die we al gezien hebben. Het biedt veel stof tot nadenken.'

related partner content for mobile comes here

Robson schreef in zijn rapport dat niet aan jongeren is besteed. Sociale netwerksites zijn wel populair, maar dan moet je meer denken aan .

Bedrijven die investeren in Twitter moeten volgens de tiener nog maar eens nadenken. Een minder opvallende conclusie is dat jongeren geen kranten lezen. Volgens de jongen vinden tieners hele lappen tekst lezen maar niets en checken ze het nieuws liever online of op tv. Robson kwam overigens tot de conclusie na een kleine inventarisatieronde bij zijn vrienden.

Het hele rapport .

Bron: Daily Telegraph.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in