Overslaan en naar de inhoud gaan

Myspace groeit weer hard

Myspace is enkele jaren terug afgegleden van één van populairste websites naar een leeggelopen sociaal netwerk en grootste miskoop…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Myspace is enkele jaren terug afgegleden van één van populairste websites naar een leeggelopen sociaal netwerk en grootste miskoop van Rupert Murdoch's . Het bedrijf kocht Myspace voor een €406 miljoen om het enkele jaren later aan voor €24,5 miljoen door te verkopen. De nieuwe eigenaar Specific Media, waarvan Justin Timberlake mede-eigenaar van is, weet na de relaunch flink wat nieuwe bezoekers te trekken.

related partner content for mobile comes here

Na jaren van daling schiet het netwerk eindelijk weer eens opwaarts naar 36 miljoen gebruikers. De stijging wordt vooral veroorzaakt door gebruikers jonger dan 35 jaar en artiesten. Het aantal deelnemende artiesten laat sinds de relaunch zelfs een stijging zien van 340 procent. Vooral de focus op jongeren en muziek heeft een positief effect op het aantal gebruikers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in