Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL richt zich op online shoppen

In een nieuwe merkcampagne richt PostNL zich helemaal op online shoppen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De door Y&R Amsterdam ontwikkelde campagne zijn consumenten te zien bij wie pakketjes worden bezorgd. De commercial eindigt met de regel: 'Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je.' In een tag-on wordt de MijnPakket-app onder de aandacht gebracht, waarmee pakketje kunnen worden getraceerd.

related partner content for mobile comes here

Credits
Bureau: Y&R Amsterdam
Doel: PostNL positioneren als vertrouwd en vindingrijk merk in de wereld van online shoppen.
Creatie:Bart Heijboer, Sikko Gerkema, Theo Korf
Strategie: Bas Velthuis
Account: Leonie van der Mark, Mariette Vermeulen
RTV: Kiek Beljaars
Klant: Sylvia Coumans, Heleen van Doorn, Lars Heugel
Prod. mij: Pinkrabbit
Regie: Ismaël
Producer:Mireille Lampe, Berthine van Dalen
Postproductie: The Ambassadors
Grading: Glassworks
Geluid: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in