PostNL richt zich op online shoppen
De door Y&R Amsterdam ontwikkelde campagne zijn consumenten te zien bij wie pakketjes worden bezorgd. De commercial eindigt met de regel: 'Wij zijn PostNL en we hebben iets voor je.' In een tag-on wordt de MijnPakket-app onder de aandacht gebracht, waarmee pakketje kunnen worden getraceerd.
Credits
Bureau: Y&R Amsterdam
Doel: PostNL positioneren als vertrouwd en vindingrijk merk in de wereld van online shoppen.
Creatie:Bart Heijboer, Sikko Gerkema, Theo Korf
Strategie: Bas Velthuis
Account: Leonie van der Mark, Mariette Vermeulen
RTV: Kiek Beljaars
Klant: Sylvia Coumans, Heleen van Doorn, Lars Heugel
Prod. mij: Pinkrabbit
Regie: Ismaël
Producer:Mireille Lampe, Berthine van Dalen
Postproductie: The Ambassadors
Grading: Glassworks
Geluid: The Ambassadors
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid