Nesquik brengt foto app uit
Met de donkere dagen op komst is het weer tijd voor een warme chocolade melk. Het instant cacaomerk van Nestle wil met de foto app…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met Bunny-fier kun je mensen op de foto een set konijnenoren geven. Op de foto komen ook de Nesquik verpakkingen terug. Als branded app komt dit wat plat over. De app is verder ronduit schaal te noemen in mogelijkheden. Je kunt oren kiezen en vervolgens deze op een foto zetten en deze delen via Facebook en Twitter. De app is alleen voor iPhone beschikbaar, wat zal zorgen voor teleurgestelde kinderen van 'Android ouders'.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid