Ouwehand en Wienecke beginnen zoekmachinebureau


Minke Ouwehand (voorheen FHV/BBDO, Ogilvy en Grey) en online ondernemer Peter Wienecke zijn samen het gespecialiseerde zoekmachinebureau AdWords Copywriters begonnen.
AdWords Copywriters richt zich in het bijzonder op wat volgens de oprichters het zwakke punt is van veel Google Adwords campagnes: de advertentiecopy. Daarnaast behoort ook zoekmachine optimalisatie tot de kernactiviteiten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOuwehand : “AdWords komt voort uit briljant intelligente wiskundige geesten. Maar je kunt nog zulke relevante zoekwoorden hebben geselecteerd, en over geweldige producten en service beschikken: zonder emotie en aansprekende advertentieteksten wordt het niks. Succesvolle advertsing is altijd een kwestie van zowel de linker- als de rechterhersenhelft”
AdWords Copywriters betreedt de markt met een zogeheten 'no click, no pay'garantie: als klanten in de eerste drie maanden geen stijging zien in de klikfrequentie van hun campagne, ontvangen hun geld terug.
Ouwehand werkte voor kleine en grote adverteerders en voor diverse reclamebureaus, zoals FHV/BBDO, Ogilvy en Grey. Wienecke begon als art director van onder andere Vriendin en Avantgarde, Midden jaren ‘90 opende zijn eerste webshop, waaruit later het online retailconcept Labelfriends voortkwam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid