Overslaan en naar de inhoud gaan

Ouwehand en Wienecke beginnen zoekmachinebureau

Minke Ouwehand (voorheen FHV/BBDO, Ogilvy en Grey) en online ondernemer Peter Wienecke zijn samen het gespecialiseerde zoekmachinebureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Minke Ouwehand (voorheen FHV/BBDO, Ogilvy en Grey) en online ondernemer Peter Wienecke zijn samen het gespecialiseerde zoekmachinebureau begonnen.

related partner content for mobile comes here

AdWords Copywriters richt zich in het bijzonder op wat volgens de oprichters het zwakke punt is van veel Google Adwords campagnes: de advertentiecopy. Daarnaast behoort ook zoekmachine optimalisatie tot de kernactiviteiten.

Ouwehand : “AdWords komt voort uit briljant intelligente wiskundige geesten. Maar je kunt nog zulke relevante zoekwoorden hebben geselecteerd, en over geweldige producten en service beschikken: zonder emotie en aansprekende advertentieteksten wordt het niks. Succesvolle advertsing is altijd een kwestie van zowel de linker- als de rechterhersenhelft”

AdWords Copywriters betreedt de markt met een zogeheten 'no click, no pay'garantie: als klanten in de eerste drie maanden geen stijging zien in de klikfrequentie van hun campagne, ontvangen hun geld terug.

Ouwehand werkte voor kleine en grote adverteerders en voor diverse reclamebureaus, zoals FHV/BBDO, Ogilvy en Grey. Wienecke begon als art director van onder andere Vriendin en Avantgarde, Midden jaren ‘90 opende zijn eerste webshop, waaruit later het online retailconcept voortkwam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in