Overslaan en naar de inhoud gaan

MTV en Qrius starten jongerenpanel

MTV Networks gaat in samenwerking met Qrius Research een grootschalig jongerenpanel opzetten met de naam ‘Switch On’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het panel bestaat uit 4500 Nederlandse jongeren in de leeftijd van 13-29 jaar. Ze zullen frequent meedoen aan allerlei onderzoeksprojecten. Daarbij worden onder meer internet en de gsm ingezet.
Doel van het panel is om de ontwikkelingen onder jongeren continu te volgen. Er wordt veel aandacht besteed aan muziek, lifestyle en merkvoorkeuren. De informatie die het panel oplevert, moet de programmering van de zenders MTV, TMF en Nickelodeon ondersteunen. Ook de relaties van MTV Networks kunnen gebruik maken van het panel om vragen aan jongeren te stellen.

related partner content for mobile comes here

‘Interactiviteit en toegankelijkheid is absoluut essentieel voor het succes van het panel. We willen niet alleen vragen stellen, maar ook daadwerkelijk luisteren naar wat jongeren belangrijk vinden. Het panel staat dan ook open voor foto’s, muziek, ideeën en tips die jongeren kunnen insturen,’ zegt Patrick Alders, head of strategy & consumer insights MTV Networks.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in