Overslaan en naar de inhoud gaan

Morley van Kluwer naar TMG

Patrick Morley, nu nog algemeen directeur van Kluwer Nederland, gaat naar De Telegraaf Media Groep (TMG), waar hij met ingang van december…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Morley was de afgelopen vier jaar algemeen directeur van Kluwer Nederland. Daarvoor was hij onder meer werkzaam als chief operating officer bij O2 (Telfort) en vervulde hij meerdere functies bij KPN.
Morley is onder meer vicevoorzitter van het algemeen bestuur van de Nederlandse Uitgevers Vereniging (NUV), lid van de raad van commissarissen van Twentsche Kabel Holding en van Translink Systems. Ook is hij lid van de Adviesraad voor het Wetenschaps- en Technologiebeleid.

related partner content for mobile comes here

Met de komst van Morley zijn alle posities binnen de raad van bestuur weer ingevuld. Samen met Ad Swartjes (ceo en voorzitter) en Fred Arp (cfo) vormt Morley de raad van bestuur van TMG. Hij gaat onder meer leiding geven aan de Nederlandse print- en online uitgeverijen en aan de facilitaire bedrijven.
Kluwer Nederland meldt dat Morleys vertrek niet zal leiden tot een koerswijziging.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in