Miljoenencampagne Philips Aurea van start


Philips heeft voor de campagne de hulp ingeroepen van de filmregisseur Wong Kar Wai uit Hongkong. De bijbehorende korte film (zeven minuten) gaat donderdag in Berlijn in première op de IFA, een van de grootste consumentenelektronicabeurzen ter wereld.
De Philips Aurea, zoals de nieuwe generatie platte tv’s heet, is de opvolger van de succesvolle Ambilight-reeks die Philips op dit moment verkoopt. Dat zijn lcd-televisies, die aan de zij- en achterkant licht geven. De kleur van het licht wordt automatisch aangepast aan de overheersende kleur op het scherm. Op dit moment is ongeveer 40 pct van alle televisies die Philips verkoopt een Ambilight-toestel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij de Philips Aurea tv schijnt het licht door het transparante frame van de televisie heen en beweegt bovendien automatisch rondom het scherm en op de muur mee met objecten op het scherm.
Bron: Het Financieele Dagblad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid