Overslaan en naar de inhoud gaan

Miljoenencampagne Philips Aurea van start

Philips is gestart met een 50 miljoen euro tellende pan-Europese campagne voor de promotie van zijn nieuwste tv, de Aurea, die gebruikmaakt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Philips heeft voor de campagne de hulp ingeroepen van de filmregisseur Wong Kar Wai uit Hongkong. De bijbehorende korte film (zeven minuten) gaat donderdag in Berlijn in première op de IFA, een van de grootste consumentenelektronicabeurzen ter wereld.

related partner content for mobile comes here

De Philips Aurea, zoals de nieuwe generatie platte tv’s heet, is de opvolger van de succesvolle Ambilight-reeks die Philips op dit moment verkoopt. Dat zijn lcd-televisies, die aan de zij- en achterkant licht geven. De kleur van het licht wordt automatisch aangepast aan de overheersende kleur op het scherm. Op dit moment is ongeveer 40 pct van alle televisies die Philips verkoopt een Ambilight-toestel.

Bij de Philips Aurea tv schijnt het licht door het transparante frame van de televisie heen en beweegt bovendien automatisch rondom het scherm en op de muur mee met objecten op het scherm.

Bron: Het Financieele Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in