Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile marketing tools voor live events

Hoe kijk jij eigenlijk aan tegen het gebruik van de mobiele telefoon tijdens en na evenementen?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag introduceert , mijn werkgever, de website : een verzameling mobiele communicatieoplossingen voor de evenementenbranche. Dan moet je denken aan interactieve mobiele uitnodigingen, SMS reminders, mobiele websites, SMS naar scherm-oplossingen tot Event Video Pages en Hyves widgets.

related partner content for mobile comes here

Organisaties uit de evenementenbranche zijn zoekende naar manieren om nieuwe media succesvol in te zetten bij evenementen. De mobiele telefoon is een zeer geschikt medium om te integreren binnen evenementen omdat de mogelijkheden talrijk zijn, waarbij je onderscheid kunt maken in toepassingen voorafgaand, tijdens en na afloop van een evenement.

Maar, hoe kijk jij aan tegen het gebruik van de mobiele telefoon voor, tijdens en na evenementen? Denk je dat het evenementen leuker en interactiever maakt? Geef je mening in een reactie!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in