MMMA 2013 nominatie: Vodafone Roaming Click-to-SMS Activator
MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De uitreiking van de awards vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei.
Categorie Best Mobile Advertising Campaign
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Titel van project: Vodafone Roaming Click-to-Sms Activator
Bedrijf: Blue Mango Interactive
Opdrachtgever: Vodafone
Omschrijving:
Vodafone wil dat klanten ook in het buitenland gebruik kunnen maken van hun smartphone. Daarom heeft Vodafone de Alles-in-1 op Reis bundel geïntroduceerd, waarmee je voor € 2,- per dag voordelig kunt internetten, sms'en, bellen én gebeld worden in de 43 Voordeellanden. Je betaalt alleen als je er gebruik van maakt. Deze bundel is te activeren via My Vodafone of middels het sturen van een sms naar 4000.
De mobile campagne heeft zich volledig gericht op het activeren van de bundel, waar andere media zich ook richtte op awareness voor de propositie en/of het verhogen van merkwaarden van Vodafone. Om de drempel te verlagen en een klant niet eerst in te laten loggen in My Vodafone hebben we een campagne ontwikkeld waarmee klanten binnen 3 klikken de Alles-in-1 op Reis bundel kunnen activeren.
Vanuit een mobiele banner of landingspagina werd je sms scherm geopend waarin prefilled (Android) de shortcode + het geadresseerde nummer waren ingevuld en de gebruiker alleen nog maar op send hoefde te drukken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid