Overslaan en naar de inhoud gaan

Verschil tussen McDonalds en Coca Cola

Er is al heel veel gezegd en geschreven over de nieuwe Coca Cola campagne. De reacties draaien meestal om: “Hoe gemeend is de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Soms hoor je de reactie “…nu McDonalds nog …”. Die mensen vergeten dat deze club al fikse stappen gemaakt heeft. Bijvoorbeeld in het assortiment, dat steeds groener en gezonder wordt. De critici vergeten ook, dat McDonalds al een grote maatschappelijke betrokkenheid demonstreerde door enkele decennia geleden al (!) met Ronald McDonald huizen te beginnen. McDonalds liet zich daar nooit op voorstaan en gebruikt dit ultieme voorbeeld van maatschappelijke betrokkenheid nooit commercieel.

related partner content for mobile comes here

Dat is toch wat anders dan de borstklopperij van Coca Cola.

Vorige week noemde iemand in dit verband nog een aardig voorbeeld. De BTW op Coca Cola is slechts 6% en op tandpasta 21% …

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in