Veronica Magazine, Nu.nl en TVgids.nl samen in exploitatie digitale tv-gidsen
[PERSBERICHT] .
De digtale tv-gidsen (web en apps) van Veronica Magazine, NU.nl en TVgids.nl bereiken gezamenlijk vier miljoen consumenten. Deze drie partijen gaan vanaf vandaag de commerciële krachten bundelen om zo nog effectiever de adverteerder te bedienen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena‘We realiseren ons dat we gezamenlijk aan adverteerders een interessante propositie kunnen aanbieden. En dan met name vanuit de second screen gedachte”, zegt initiatiefnemer Bart Zoetmulder van Veronica Magazine. ‘Onze tv-gidsen worden in hoge mate gebruikt tijdens het tv-kijken. In die zin functioneert de gids als een echte second screen.’
De drie partijen bieden ieder dezelfde reclameformaten op hun sites en hun respectievelijke apps. Dat zijn IAB-formaten maar ook eigen formaten. ‘Die zijn groot, hebben een grote impact op wie ze zien en een hoge mate van interactie. We richten ons overwegend op branding. Adverteerders kunnen targeten op zender, programmaniveau en genre’, aldus Zoetmulder.
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid